Jul, Mellandagar, Liv!



                         



Såja då va julen avklarad! Antagligen är 99,9% av sveriges befokkning mellan 18-25 år ute å krökar i just detta nu. Mina grannar inräknade, jävlar vilket ös det är i huset!  Men inte jag. Varit alldeles för mkt av den varan den senaste och jag var inte alls pepp på det idag, plus man står ju ändå mest i kö och det orkar man ju inte i snökaos:D Så ist blev d juldagsfirande med släkten. Riktigt chill det med.

Gårdagen var helt underbar, den hade allt man kunde tänka sig av en jul. Jag är nörd även när det gäller jul! Mat, familj, vänner, klappar, spel, kalleanka etc. Helt underbart. Synd bara att det är över så snabbt!

Snart så går vi mot nya året. Ska bli ett riktigt spännande år tror jag! Inho kommer ju spendera året med oss, vi ska till vegas, kasnke får en feeeeeet lägga å kanske kan hitta ett monsterplus :) Ja, det kommer bli spännande hur som. Vem vet vi kanske e gula i jan :) YEYE time will tell!

Nu i dagarna kommer vi göra den stora årsredovisningen. Kommer nog bli ett helt okej resultat. Men hade vi inte swingat så in i helv... de senaste månaderna så hade året kunnat vara helt sick bra. Ja, vi får se hur vi slutade, bra blev det iaf!

Ne, dags för en film sen sängen. Blir grind imon. Ska bli riktigt kul! Va ett tag sedan nu!!

Lev Väl

Vigge

Kommentarer
Postat av: Taxxxxxxxxxxiiiii

Fixa leggan nu, tjata mer!"!!!!

2009-12-29 @ 02:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0