Höst (L)

                  



Så då är den här på riktigt. Världens bästa årstid! Ja, iaf när det inte regnar. Älskar när det är sådär höstmysigt.Ni vet hyffsat kallt men ändå fint väder å allt e klart. Gula träd å allmänt gött. Ja, en liten höstbög e jag allt!

Haft en chill dag idag. Efter en hård utgång va man inte riktigt människa igår och man låg svårt bakfull hemma. Skulle eg kört den vanliga söndagsgrinden men kunde inte ens sitta upprätt utan att må illa. Så ja försökte grinda liggandes men det gick inget vidare så hoppade det hela:) Idag har jag å G varit i stan å käkat samt tittat på lite kläder. Hittar ju alltid ngt så blev en tröja rikare iaf=) Å nu sitter man här å ska väl börja grinden om ngn timme. Eller så hoppar jag den helt å spelar fifa10 hela natten ist. Det är grymt lockande:D

På söndag kommer nog en pokertorsk från hufvudstaden ner å joinar mig å G för Lan Lockdown! Ska blir riktigt kul å hoppas nu det blir av! Har spelat med/mot honom i något år men aldrig träffat honom irl. Så kommer nog bli lyckat. Hoppas vi kan dinga ngt bara:D

Ne nu drar jag nog igång några tv-spels matcher:)

Lev Väl

Vigge

Kommentarer
Postat av: KbA

En årstid, sommar!!

2009-10-11 @ 12:06:16
URL: http://giizaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0