Ive got a hobby, do you?

                                                        
                                            





Tja bloggson. Två inlägg på två dagar, rekord? Hur som haver är det en sjukt bra dag idag. Fråga mig inte varför men antagligen pga vädret och att min sjukdom redan håller på att avta! Har varit i "stan" idag och handlat lite. Fikade lite själv med. Fan va underbart det är att hänga lite med sig själv ibland! Två frallor, en cappucino och en fin GP och dagen börjar som en king. Eller kl va ju iofs 15:00 men whatevvah:) Lämnade in lite filmer me, dom var något försenade. En månad..Han tyckte nog synd om mig för jag behövde bara betala 240kr i förseningsavgift. Japp, man kan dinga även irl! Pokern ska jag nog kasnke ta tag i lite i kväll. Grinda lite steps på stars blir det nog iaf. 

Annars har jag hittat en ny sjuk hobby (läs inte fickpingins) städning. Har aldrig städat så mkt hemma som jag gjort de senaste. Dock ser det alltid ut som en knarkarkvart hemma ändå på något konstigt vis. Men idag är det dags igen. Viktor 1 Lägenheten 22 står det nog atm. Men me min nya hobbby kommer jag nog vända på de siffrorna snart! Sen efter städet blir det nog en film å lite käk innan grinden. Sjuk sak slog mig nu. Blir det bra väder imon me ska jag nog fan ut å gå i slottskogen. Hur sjuk är inte jag???

Jag är på bättringsvägen! Jag märker att jag börjar bli sjuk i huvudet igen!!!

Lev Väl

Vigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0