Jack Johnson i våran hjärtan!

                                


                                 Snygg är han me tydligen, suck. Alla får visst allt:)



Idag var dagen jag bjöd hem min päron på käk för första ggn på 2½ år. Alltid tyckt det va så mkt vuxenstyle att göra så innan. Nu tog jag å det lilla skägg jag ändå har tag i vårat liv och bjöd på käk! Oxfilépasta med ett gott vin blev det, även lillsis å Ägget joinade. Blev en trevlig tillställing! Mkt gött tjôt osv och kvällen fortskred med idol. Som jag btw inte sett ngt av under hela säsongen. Maten lyckades jag stortstilat med och fick högsta betyg av min fete far (dock inte alls fet längre, gott å ge honom en känga dock)Efter att dom gått drog jag igång ett mini rail på G men han verkade ha d tungt:( Sen blev det iaf filmen Proposal med Sandra Bullock. Åh vad jag älskar den tjejen, eller kvinnan ska man väl kanske säga. För hon är väl rätt gammal?

Nu rullar min nya husgud Jack Johnson här hemma, när jag försöker skölja ner Mr Lullson med en cola och en ölkorv. Går dock inte alls bra, lär förbli lullig kvällen ut. Som fö slutar om några minuter då jag skall nana kudden. Detta kan va det inlägg som tagit längst tid att göra pga jag har skrivit fel hela tiden. Lulligheten sätter sig helt klart i fingrarna=) Men men så är det:)

Nu skall världens bästa Jack Johnson få slussa mig in i drömmarnas värld!

Hoppas att alla som läser detta får en riktigt go helg!

Lev Väl

Vigge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0