Rastlös!

Var ett tag sedan jag skrev här nu! Skriver ju lite överallt på olika forum osv. Då kommer bloggen lite efter:)
Jag känner mig så fruktansvärt rastlös för tillfället. Jag vill bara åka iväg. Resa i några månader, se nya saker, träffa nya männsikor och såklart spela poker. Jag skulle ju kunna göra det vartsomheslt egentligen. Men ändå är jag en för trött å tråkig människa. G är ju inte direkt killen som kan/orkar göra ngt sådant. Så ska ja hitta på ngt får jag göra ngt själv. Tråkigt men ändå sant. Vegas kommer ju dock bli av. Men inte mer än 3v nästa sommar. Och det är ju en bra jävla bit tills nästa sommar. Suck, vafan ska man hitta på? Känner några andra pokerspelande killar via nätet som drar till miami nu i ett halvår. Fan sånt vill ja me göra:( Yeye, e väl bara en sådan dag nu. Pokern har gått bra i okt å vi är typ +$17k. Med bara den månaden hade man klarat sig ett tag utomlands. Suuuck, jag vill hitta på något innan ja blir fast i svenssonlivet på riktigt. För om några år kanske jag inte kan resa utan jag kommer antagligen att plugga då. Så ne, nu ska jag ringa anders och försöka styra upp en långtripp:D Ne, en fin resa nu efter jul på ngn månad hade varit nöt IMO!

Nu kom världens bästa G med Fifa10 till mig!!! LOOOOOOOVE IT!!

Ville bara skriva av mig!

Lev Väl

Vigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0