Tyck synd om mig!

                                          


Japp, sitter man här själv i läggan igen som så många ggr förr:( Sjuk är man också. Trodde först att det var Herr Svininfluensa som dragit över mig. Men icke, en liten halsfluss kom som ett brev på posten så här sitter man me en taggtråd i halsen=( Inget å hurra över dirr. Men men, det går nog över tills jag gifter mig iaf. Annars händer inte mkt i mitt annars så äventyrliga liv. Hade ett riktigt trevligt 2v Lockdown me en annan lowlimitreg vid namn Inho som va nere å sög ur sig den lilla rigg som var kvar i linan. Han plussade rakt ut medans jag och G gick i motsatt riktning. Runt $8k+ för inho å lika mkt back för oss. Välkommen till gbg din jävel=P Men nu har alla dragit och jag har inte grindat på över en vecka. Kliar lite i fingrarna kan man säga:) G har dock sologrindat och tagit igen mkt av förlusterna. Så vi är inte jätteback längre iaf, vilket känns skönt obv!

Just ja, syrran fyller 18 i nov å farmor 70. Kul att man backar månanden innan. Kommer bli dyrt detta. Vad ska man köpa till sin syrra? Jag har ingen aning. Tips mottages!

Yeye, ville bara skriva av mig lite!

Lev Väl

Vigge

Kommentarer
Postat av: robinho

det kan du ha din jävel :)

2009-10-29 @ 04:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0