Städa lika med Själsro?



                         



                                       En nöjd Vigge under Cypernresan! Är lika nöjd nu=)








Det var en gång jag städade min lägenhet och det var idag. Snipp snapp snut så var sagan slut!

Helt sjukt faktiskt, fick en impuls av att städa hela min lägga. Eller det var ett straff egentligen för att jag spelat så dåligt samt whinat så in i helvete den senaste tiden=) Å vilken städning sen. Damsög, tvättade golven, alla andra ytor, toaletten samt att jag diskade lite (inte allt det är ju förjävla tråkigt) Men nu har jag dragit på några doftljus men även ifall jag har världens största näsa så kände jag ju pbv inte att det va olika doftljus. Så nu luktar det hallon, vanilj och choklad. Skum doft..Yeye, bättre än instängd gammal grindlukt iaf! Nu kommer inte Emelie få så mkt att göra när hon kommer och städar nästa gång=)

Pokern går okej iaf. Men det är inte min förtjänst direkt. G har spelat riktigt fin poker och dragit in $7-8k Wp m8!
Själv hittade man dubbla ft´s igår i primas €10k och €7.5k 6 seat. Blir brutalt utdragen för 2:a platsen i 6seat å får in det med QQvsAA på €10k. Finalbord iaf vilket känndes skönt! Känndes som om proppen gick ur eller bubblan sprack. Kalla det vad du vill. Fick vinna flipps igår iaf! Nu är jag på g igen! Kommer köra ett grind ikväll efter CL.

Årets match redan idag? Inter-Barcelona, kan det bli bätte? Bommade ett bet igår med pga att juve spelade 1-1. Hade varit 6 fina kakor där annars=( Någon som har något spelvärt idag? Är nämligen riktigt kass på sportsbetting och spelar alldeles för mkt med hjärtat isft för hjärnan=)

Hoppas alla får en kalas dag (fan vad bra man mår efter man har städat!?)

Lev Väl

Vigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0