Jag grindar livet!

Hej bloggen! Nytt år nya möjligheter osv. Var ett tag sedan sist nu och jag har mina skäl:) Först fick ni ju en årskrönika som hette duga! Jag tyckte ni kunde suga på den i några veckor:) Sen har jag varit bortrest och så är jag ju lat av naturen! Men nu är jag tillbaka med lite ordbajseri. Jag och min kära vän G stack till thailand med familj i 2veckor. Riktigt trevligt va det och det blev en del röda näsor och massa singha. Bad i kristallblått vatten och grymt mkt god mat. Ja, vi levde livet helt enkelt! Men efter 2 veckor var det riktigt skönt att komma tillbaka till verkligheten. Pokern saknar man tillslut, spelskadad som man är! Har nu vart å visat G lägenheten som kanske blir våran i veckan, så håll nu tummarna kära läsare! Kan bli riktigt nötigt! Men vi komer väl obv bli badbeatade där med. Rungood 4 life e man ju tyvärr inte. Annars springer pokern på som vanligt och vi har en okej månad sofar i feb. Jan vart också okej med ett bra avslut, då jag lyckades dinga 100fo söndagen sista Jan för en bra slant. Senaste dagarna har dock gått lite mer knackligt men det skall det bli ändring på idag.

Fan vad jag vill ha lääägeheten. Kommer nog få reda på det imon. Hååååll tummarna!! Får vi den så kommer bilder upp snarast. För då blir det inflyttning jävligt snart =) En ggn i lívet liksom, hur svårt ska det va?

Nu drar grinden igång!

Lev väl

Vigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0