ATM4LIFE

Hola bloggson. Jag är riktigt kass på det här med att blogga frekvent. Har så mkt att göra (läs, inte ett jävla skit,är bara en trött och lat kille) att jag helt enkelt har "glömt" bort min blogg. Livet rullar på som vanligt med många speltimmar/dag och mycket fotboll med. Har tagit över ett P-96 lag nu så jag har en del att göra på fritiden iaf. Varje dag är det något som är fotbollsrelaterat. Vilket är jävligt roligt! Något som dock är svårt är att få grabbarna att lyssna på en:) Men det kommer väl. Inho är just nu i Barcelona där han har spelat ECPT. Han åkte dock ut ganska snabbt dag 1 så blev inga rikedomar där inte:( Tanken var ju att jag skulle följt med också men så blev det tyvärr inte. Jag är lite för micro tror jag :) Lägenheten som vi skulle få har vi fortfarande inte fått svar på vilket är JÄVLIGT irriterande. Vi får se vad som händer där. Pokern rullar på i rätt takt iaf. Även ifall vi har ökat vårat månadsgenomsnitt ganska markant är jag och G bara halvägs till där Inho är nu tyvärr. Men vi jobbar oss sakta men säkert ikapp:) Ne ja vet verkligen inte va ja ska skriva..Jo har fått lite roliga erbjudanden som är pokerrelaterade. När allt är klart så kommer ni få veta vad det är såklart:) Kan bli riktigt bra! Men det blir inte föränns om ngn månad eller så. Inho tog förövrigt en tripple crown för ngn vecka sedan! WD m8, själv har man bara en turre kvar att dinga så har man en själv. Dock ganska svårt att knipa den där sista...Yeye får jobba in den nu i veckan helt enkelt. Hoppas alla mår helt jävla super! Själv ska man iväg å träna knattarna nu!!

Lev Väl!

Vigge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0